Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejCharakterystyczną cechą współczesnej gospodarki jest rosnąca konkurencja, postępująca globalizacja, cyfryzacja i zwiększające się wymagania klientów. Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga posiadania (...) >>>
Czytaj więcejNiezbyt przyjazne, ale za to prawdziwe powiedzenie mówi: umiesz liczyć – licz na siebie. Ukrytą w tym zdaniu mądrość docenia coraz więcej osób – w tym także przedsiębiorcy, którzy (...) >>>
Czytaj więcejNie tylko w czasach kryzysu przedsiębiorcy powinni kontrolować i zarządzać portfelem należności swoich kontrahentów. Przeciwdziałanie utracie płynności finansowej powinno być stałym elementem w strategii (...) >>>
Czytaj więcejPojmowanie marketingu, jako powszechnie rozumianej reklamy zachęcającej do kupowania danego produktu, staje się coraz bardziej przestarzałe. Dochodzimy do punktu zwrotnego, w którym zauważamy, że wysoka świadomość (...) >>>
Czytaj więcejZmiana to zjawisko konieczne w życiu każdej, rozwijającej się firmy. To proces długotrwały, wymagający odpowiedniego przygotowania i umiejętności zrozumienia mechanizmów rządzących zmianami tak, aby przeprowadzić (...) >>>
Czytaj więcejGwałtowna ewolucja to i tak mało śmiałe określenie na procesy, jakie ostatnimi laty zachodzą w mediowych strategiach, jak i w samych mediach. Kopernikański przewrót, zdarzenia na miarę wynalezienia druku, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum