Naklejki 3D - pozwól zostać zapamiętany
Co roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt? >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Co roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt? >>>
Czytaj więcejMasz biznes, ale nie poznałeś jeszcze zalet reklamy online? A może już się reklamujesz w internecie, ale nie jesteś zadowolony z efektów? Sprawdź nasz artykuł i zastanów się czy może pora na zmianę (...) >>>
Czytaj więcejObiecałem sobie niedawno, że przestanę być malkontentem, w kółko piszącym o wadach systemu prawno-podatkowego w Polsce. Obiecałem i... słowa nie dotrzymam. Po prostu się nie da. Nie dostałem od „systemu” (...) >>>
Czytaj więcejWedług raportu Kantar, zrealizowanego dla Google, 56 proc. MSP uważa zdobywanie nowych klientów jako główne wyzwanie w najbliższym roku. Nowoczesny marketing to funkcja łącząca firmę z konsumentem, (...) >>>
Czytaj więcejUmieszczenie swojej oferty w sklepie to dopiero początek drogi do portfela nabywcy. Różnorodność oferty w kategorii, decyzyjność sklepu co do ekspozycji, polityka cenowa, widoczność na półce – (...) >>>
Czytaj więcejMarketing szeptany to jedna z najciekawszych form promocji i zachęcenia do skorzystania z oferty firmy. Kupując produkt lub usługę klienci często posiłkują się lub wręcz opierają swoje decyzje na opiniach innych. (...) >>>
Czytaj więcejAnalizując setki, o ile nie tysiące godzin procesów negocjacyjnych w jakich uczestniczyłem lub jakie obserwowałem, mogę powiedzieć, że bezpośrednie negocjacje nie zaczynają się wraz z momentem wejścia na (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum