Optymalizować, a nie likwidować
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Często słyszy się o badaniach satysfakcji klientów, ale czy ich prowadzenie rzeczywiście coś wnosi do firmy. Czy dzięki nim żegnamy się z kłopotem rezygnacji z zakupu naszych usług lub (...) >>>
Czytaj więcejJedną z największych zmian na rynku reklamy internetowej, którą będziemy obserwować na rozwiniętych rynkach w nadchodzących latach, będzie rosnąca automatyzacja obrotu inwentarzem reklamowym i wzrost znaczenia (...) >>>
Czytaj więcejNie każdego stać na kampanię reklamową w telewizji, na outdoorze czy w radiu. Okazuje się jednak, że przy znacznie mniejszym budżecie można skutecznie i wiarygodnie przedstawić swoją ofertę potencjalnym klientom. >>>
Czytaj więcejOto kolejny odcinek cyklu wywiadów poświęconego badaniom rynkowym, w którym podpowiadamy, jak ugryźć konkurencję, jak dopasować się do oczekiwań rynku i klientów. Kiedy stosować metodę ukrytego (...) >>>
Czytaj więcej25 października minie 60 lat od momentu, w którym Polacy obejrzeli pierwszy, półgodzinny program telewizyjny. Praktycznie od początku istnienia telewizji filmy i programy przerywane były przez reklamy, (...) >>>
Czytaj więcejJuż wiele czasu upłynęło, od kiedy w sklepach na półkach gościł tylko ocet, a podstawową formą prowadzenia sprzedaży było stoisko na rynku bądź w SPOŁEM. Dziś, dzięki szerokiemu rozpowszechnieniu i dostępowi (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum