Ilość czy jakość?
Kryzys powoduje, że wymagania stawiane promocji czy reklamie wzrastają. Z jednej strony oczekuje się jak największego ograniczenia wydatków, a z drugiej utrzymania dochodów na najwyższym poziomie. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Kryzys powoduje, że wymagania stawiane promocji czy reklamie wzrastają. Z jednej strony oczekuje się jak największego ograniczenia wydatków, a z drugiej utrzymania dochodów na najwyższym poziomie. (...) >>>
Czytaj więcejW związku ze światowym kryzysem ekonomicznym, który jest odczuwalny także w Polsce, większość firm uważnie przygląda się wydatkom na reklamę. Głębiej niż dotychczas zastanawiają się, jak pieniądze przeznaczone (...) >>>
Czytaj więcejZmieniające się otoczenie marketingowe sprawia, iż konieczne staje się wypracowanie nowych form kontaktu z klientem. Im przedsięwzięcia marketingowe są głośniejsze, tym konsumenci szybciej przyzwyczajają się (...) >>>
Czytaj więcejPrzydatności internetu jako narzędzia marketingowego nie trzeba nikomu udowadniać – to dzisiaj truizm. Żyjemy w świecie, w którym sieć internetowa obecna jest w codziennym życiu każdego z nas. >>>
Czytaj więcejJak sprzedać swój produkt czy usługę w czasach spowolnienia gospodarczego? Jak przy kurczących się zamówieniach zdobyć nowe rynki? Te pytania nurtują wielu właścicieli firm i szefów sprzedaży. >>>
Czytaj więcejPierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść (...) >>>
Czytaj więcejKto pyta nie błądzi, kto szuka ten znajduje. To powiedzenie idealnie wpasowuje się w idee marketingu wyszukiwarkowego. Każdego dnia atakowani jesteśmy nowymi formami promocji, a reklamy stają się coraz bardziej (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum