Promocja projektów unijnych
Jak oznaczać materiały finansowane ze środków UE, aby nie trzeba było zwracać środków? Kiedy warto komunikować projekt za pomocą reklam, a kiedy wykupić artykuły sponsorowane? Jak wspierać promocję (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak oznaczać materiały finansowane ze środków UE, aby nie trzeba było zwracać środków? Kiedy warto komunikować projekt za pomocą reklam, a kiedy wykupić artykuły sponsorowane? Jak wspierać promocję (...) >>>
Czytaj więcejW obecnych czasach większość firm musi radzić sobie na zróżnicowanym i konkurencyjnym rynku. Dotyczy to każdej branży: poligraficznej, IT, FMCG, TSL, itp. Wiele podmiotów zastanawia się nad tym, jak (...) >>>
Czytaj więcejGdy firma się rozrasta, zasada pracy wszyscy robią wszystko przestaje się sprawdzać i trzeba uporządkować strukturę oraz podział zadań. To okazuje się często dość trudne do wykonania dla rozwijających się małych (...) >>>
Czytaj więcejBill Clinton na początku swojego urzędowania postulował hasło Economy, you fool (pol. Gospodarka głupcze). Chciał w ten sposób podkreślić jej istotność i pobudzić (...) >>>
Czytaj więcejMarketing pełni ważną rolę w każdej firmie – bez względu na jej wielkość czy branżę. Dobrze zorganizowany i przemyślany zachęca klientów do zakupu produktów i usług firmy oraz pozwala zrozumieć (...) >>>
Czytaj więcejSprzedaż samochodów osobowych w październiku wzrosła o 20,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku – wynika z raportu SAMAR. Na tle dużych, europejskich rynków samochodowych, (...) >>>
Czytaj więcejWiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum