Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejCo oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejSprawne działanie administracji publicznej zależy od przyjętych modeli zarządzania oraz obsługi obywateli. Coraz częściej przy szukaniu optymalnego rozwiązania sięga się po systemy sprawdzone w biznesie. Przykładem (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejPod hasłem „fundusz reprezentacyjny” rozumiemy zazwyczaj pewien budżet/limit wydatków, którym mogą dysponować uprawnione do tego osoby w przedsiębiorstwie na cele związane z reprezentacją (...) >>>
Czytaj więcejKiedy mamy już dokładnie określone, co chcemy reklamować i do kogo chcemy skierować przekaz, trzeba przygotować kreację, która będzie promować daną markę, produkt czy usługę. Obecnie wybór dostępnych (...) >>>
Czytaj więcejKażdy, kto otwiera własną firmę, zakłada, że odniesie sukces. Niestety nie każdemu się to udaje. Przyczyną niepowodzenia bywa zwyczajny brak szczęścia, częściej jednak jest to po prostu brak wystarczającej wiedzy, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum