Nowa edycja I Love Marketing & Technology
>>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tytuł tego artykułu może być nieco mylący. Moim celem nie jest dostarczenie wartościowych, praktycznych wskazówek wyłącznie tym, którzy wcześniej nie robili nic, jeżeli chodzi o działania marketingowe. (...) >>>
Czytaj więcejPewnie część z Was zastanawia się nad tym, czy w ogóle jest sens rozdzielania marketingu na ten kierowany do klienta indywidualnego (B2C) od tego, którego grupą docelową są firmy (B2B). W sumie to (...) >>>
Czytaj więcejPróby oszustw już dawno dotarły do LinkedIn. Mimo to wielu użytkowników nie kojarzy tej sieci biznesowej z cyberprzestępczością. Chciałbym w artykule wyjaśnić, dlaczego może to być niebezpieczne dla bezpieczeństwa (...) >>>
Czytaj więcejInteligentne wyszukiwarki, silniki rekomendacji, optymalizacja cen, wirtualni asystenci – to tylko kilka funkcjonalności, które dzięki wykorzystaniu AI będą jeszcze skuteczniej wspierać e-commerce w (...) >>>
Czytaj więcejW trakcie swojej kariery zawodowej miałem okazję zarówno współtworzyć działy sprzedaży, jak i z boku obserwować pracę osób odpowiedzialnych za sprzedaż w kilku firmach z różnych branż. (...) >>>
Czytaj więcejW myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów. Biorąc pod uwagę tempo zmian gospodarczych, nowości (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum