Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejAktualna sytuacja na rynku często zmusza przedsiębiorców do zabezpieczenia się przed ryzykiem niewypłacalności kontrahentów. Dotyczy to zarówno przypadków, w których nieregulowanie (...) >>>
Czytaj więcejCharakterystyczną cechą współczesnej gospodarki jest rosnąca konkurencja, postępująca globalizacja, cyfryzacja i zwiększające się wymagania klientów. Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga posiadania (...) >>>
Czytaj więcejW dobie szybkiego i powszechnego dostępu do Internetu umieszczanie w nim różnego rodzaju treści jest dziecinnie proste. Informacje w sieci rozprzestrzeniają się z prędkością światła i trafiają do szerokiego (...) >>>
Czytaj więcejPrzykładów dyskryminacji, czyli nierównego traktowania jest wiele, tego typu niedozwolone praktyki stosowane są w różnych sytuacjach, m.in. podczas nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, (...) >>>
Czytaj więcejO sile wpływu zatorów płatniczych na kondycję przedsiębiorstwa decyduje to, na jakim poziomie biegłości w zarządzaniu finansami jest firma. Niestety, największe kłopoty spotykają małe przedsiębiorstwa, które (...) >>>
Czytaj więcejNie tylko w czasach kryzysu przedsiębiorcy powinni kontrolować i zarządzać portfelem należności swoich kontrahentów. Przeciwdziałanie utracie płynności finansowej powinno być stałym elementem w strategii (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum