Call or not to call
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejO polskim biznesie, oczekiwaniach przedsiębiorców i pracy rządu rozmawiamy z Adamem Szejnfeldem, wiceprzewodniczącym sejmowej Komisji Gospodarki, posłem Platformy Obywatelskiej. >>>
Czytaj więcejPoczątek br. dla polskiego Sejmu przebiegł podobnie, jak cały 2006 r. – zajmowano się prawie wszystkim oprócz gospodarki. To niepokojący sygnał. Jeśli posłowie nie wezmą się do pracy nad ustawami dotyczącymi (...) >>>
Czytaj więcejEfekt pracy współpracujących ze sobą osób jest większy niż suma efektów wytworzonych przez każdą z nich, gdyby działały osobno. Jednak, aby zespół działał efektywnie – każdy musi (...) >>>
Czytaj więcejSprzyjający w ostatnich latach klimat ekonomiczny w połączeniu z optymistycznymi prognozami na przyszłość oraz coraz korzystniejszymi warunkami finansowania transakcji przyczynił się do wzrostu aktywności przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejOdzież reklamowa to popularna forma promocji produktów i identyfikacji pracowników z firmą, którą reprezentują. Jednak, aby taka reklama spełniała swoją rolę musi być odpowiedniej jakości. (...) >>>
Czytaj więcejContact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum