Blogi eksperckie
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejOsoby zarządzające finansami przedsiębiorstw z sektora MSP często niesłusznie uważają, że poszczególne rozwiązania są domeną wyłącznie dużych korporacji. Jednym z takich operacyjnych narzędzi jest finansowy (...) >>>
Czytaj więcejSerwisy społecznościowe są dziś najczęściej odwiedzanymi miejscami w internecie (obok internetowych giełd pracy) i zawierają w sobie możliwości, które zaczynają wykorzystywać działy HR. >>>
Czytaj więcejInformacje w internecie roznoszą się lotem błyskawicy, dlatego warto wiedzieć, co w trawie (a raczej sieci) piszczy. Znakomicie ułatwiają to systemy do monitorowania komunikacji internetowej. >>>
Czytaj więcejJak będzie wyglądać przyszłość odzieży ochronnej? Jakie technologie będą ratować ludzkie życie w ekstremalnych warunkach pracy? Na te inne pytania odpowiedzą eksperci podczas seminarium naukowo – technicznego (...) >>>
Czytaj więcejW tym roku na naszym Forum łączymy praktyczną wiedzę z zakresu RODO z narzędziami wspierającymi codzienną pracę Inspektorów Ochrony Danych. W dobie ciągle przyspieszającego świata i przetwarzania coraz to (...) >>>
Czytaj więcejPodatek węglowy (CBAM), zmiany w kadrach i płacach oraz przepisach prawa pracy 2023/2024, a także praktyczne sposoby na obniżenie podstawy opodatkowania lub wysokości należnego podatku – serdecznie zapraszamy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum