Taktyka gospodarcza
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejKraje OPEC ogłosiły, że na listopadowym posiedzeniu kartelu ograniczą wydobycie ropy naftowej. Wywołało to ponad 5-proc. wzrosty ceny ropy. To jednak nie koniec złych informacji dla kierowców. Jeśli dojdzie do zmniejszenia (...) >>>
Czytaj więcejJaki jest dzisiejszy CFO? To nie tylko osoba sprawnie działająca w trudnej sytuacji gospodarczej i politycznej. To też wizjoner, który coraz częściej odpowiedzialny jest za CSR i zapewnia firmie odpowiednie (...) >>>
Czytaj więcejJeśli rezygnujemy z ochrony ubezpieczeniowej, jest tak, jakbyśmy wybierali się w daleką podróż bez koła zapasowego. Zwolennicy brawury znajdują oczywiście bardzo wiele argumentów przemawiającymi za taką strategią. >>>
Czytaj więcejOdpowiednio wczesna reakcja na zmianę koniunktury w branży decyduje o wynikach firmy. Refleks popłaca zwłaszcza w planowaniu wykorzystania mocy produkcyjnych, które mają bezpośrednie przełożenie na wielkość (...) >>>
Czytaj więcejWszystko, a więc również jakość, ma swoją cenę. Wdrażając Kompleksowe Zarządzanie Jakością, nie można pominąć kwestii kosztów jakości, jakie na rzecz jakości musi ponieść producent lub usługodawca. (...) >>>
Czytaj więcejEuropejski rynek leasingu na koniec 2015 roku osiągnął wartość 314,9 mld euro, przy 9,4 proc. wzroście (r/r). Polska branża leasingowa z 16,3 proc. dynamiką znajduje się w gronie sześciu największych rynków leasingu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum