Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejRzadko który biznesmen, menedżer czy kierownik pracuje osiem godzin dziennie. Spędzając urlop także nie zawsze jest mu dane wypocząć i oderwać się od codziennych obowiązków zawodowych. Dynamika rynku (...) >>>
Czytaj więcejWczasy po gruszą, służbowy samochód, prywatna opieka medyczna, a może po prostu awans? W każdym pracowniku kryją się inne motywacje i choć dostępnych jest wiele sposobów na aktywizację zespołu, to (...) >>>
Czytaj więcejKażdego roku na rynku pojawia się szereg rozwiązań informatycznych, których zadaniem jest usprawnienie funkcjonowania firm z różnych sektorów gospodarki. Sprzęt, oprogramowanie, usługi – (...) >>>
Czytaj więcejCzy ktoś jeszcze pamięta, że w połowie lat 80. za laserową drukarkę trzeba było zapłacić, bagatela, 2,5 tys. dol. Z kolei pod koniec lat 90. laserowa drukarka kolorowa kosztowała wcale nie mniej. Z równie (...) >>>
Czytaj więcejWyzwania współczesnego świata wobec przedsiębiorców cały czas rosną – od zwiększenia produktywności i efektywności pracy, przez ciągłe wprowadzanie oszczędności, po dbanie o środowisko naturalne. (...) >>>
Czytaj więcejNiemal 95 proc. przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na zaoferowanie swoim pracownikom przynajmniej jednej formy wynagradzania, innej niż płaca zasadnicza. Tendencja światowa zmierza w kierunku zwiększania udziału (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum