Czym jest employer branding
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejDebatą ekspertów oraz cyklem webinarów tematycznych rozpoczęła się pierwsza edycja Dream Employer, programu realizowanego z inicjatywy Brief.pl. >>>
Czytaj więcejPo kilku miesiącach pracy zdalnej wszyscy przekonaliśmy się już, że wykonywanie obowiązków z domu wcale nie musi oznaczać spadku efektywności. Jednak mimo tego wiele firm podjęło lub rozważa właśnie decyzję (...) >>>
Czytaj więcejWielu z nas prędzej czy później usiądzie naprzeciwko potencjalnego pracodawcy i usłyszy pytanie dotyczące oczekiwań, nie tylko finansowych – jednak te finansowe najczęściej grają główne skrzypce (...) >>>
Czytaj więcejRynek pracy w Polsce zezwala na zatrudnianie osób z Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Islandii, Lichtensteinu, Norwegii), ale także ze Szwajcarii. Ponadto umowy zawarte z Unią lub państwami (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednim wydaniu pisałem o 10 zaletach pracy zdalnej z perspektywy pracownika. Dziś skupimy się na tym jakie są zalety pracy zdalnej dla pracodawców. Jestem właścicielem firmy IT, która działa (...) >>>
Czytaj więcejTrudna sytuacja związana z epidemią koronawirusa sprawiła, że wiele osób z konieczności zetknęło się z pracą zdalną. Inni już tak pracowali, ale nie mają w tym doświadczenia. Jako właściciel firmy IT pracuję (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum