Biznesowa zabawa w głuchy telefon
"Klient nasz pan" - to powiedzenie wydaje się być znane każdemu\npolskiemu przedsiębiorcy. Wydaje się... bo tymczasem rzeczywistość bywa różna. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
"Klient nasz pan" - to powiedzenie wydaje się być znane każdemu\npolskiemu przedsiębiorcy. Wydaje się... bo tymczasem rzeczywistość bywa różna. >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa mają problem - klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów i sms-ów, ale też mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje (...) >>>
Czytaj więcejInternet, do którego dostęp ma obecnie w zasadzie każdy, stanowi nowe pole rozwoju telefonii stacjonarnej. Najlepszy tego dowodem jest wrastająca ilość użytkowników wykorzystujących technologie VoIP i cloud phone, (...) >>>
Czytaj więcejBlack Friday to symboliczny dzień. Dla branży e-commerce to sygnał, że zaczynają się sprzedażowe żniwa. Zakupowe szaleństwo potrwa przynajmniej do końca stycznia. Okres wokół świąteczny to dla e-sklepów (...) >>>
Czytaj więcejW świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja - smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>
Czytaj więcejPolskie firmy najczęściej nawiązują kontakty handlowe z państwami europejskimi, takimi jak Niemcy, Wielka Brytania i Francja, a także Rosja. Wynika to między innymi z dobrej logistyki i bliskości kulturowej. (...) >>>
Czytaj więcejCloud computing, czyli usługowy model udostępniania i korzystania z zasobów informatycznych, realizowany za pomocą połączenia sieciowego, to zjawisko, które może całkowicie zmienić świat nowych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum