Komunikacja idei
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejJak oznaczać materiały finansowane ze środków UE, aby nie trzeba było zwracać środków? Kiedy warto komunikować projekt za pomocą reklam, a kiedy wykupić artykuły sponsorowane? Jak wspierać promocję (...) >>>
Czytaj więcejJak komunikować event w mediach? Na co stawiać? Czy innowacyjna scenografia oraz rząd celebrytów wystarczą, by zainteresować media? Już nie tylko koncerny, ale także małe firmy oraz urzędy organizują eventy, (...) >>>
Czytaj więcejJak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejZmienia się jednowymiarowe podejście do biżuterii, jej sprzedaży, pozycjonowania oraz cech nabywczych klientów. Dziś to dobrze prosperująca branża z kilkoma liderami i całkiem sporą grupą partyzantów (...) >>>
Czytaj więcejJak w dwa miesiące zdobyć ponad 3000 fanów na Facebooku bez oddzielnej aplikacji? Jak prowadzić dialog z użytkownikami profilu? Dlaczego nie opłaca się kupować fanów? Justyna Gaj właścicielka Agencji (...) >>>
Czytaj więcej27 maja w Warszawie w siedzibie firmy Microsoft odbędzie się konferencja poświęcona roli i idei systemu CRM w firmach usługowych. Konferencja jest dedykowana dla kadry zarządzającej działami sprzedaży wysokiego (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum