Pozory mylą, dowód nie
„Pozory mylą, dowód nie” to hasło promujące tegoroczną kampanię Związku Browarów Polskich i Komendy Głównej Policji przeciwdziałającą sprzedaży alkoholu nieletnim. Okazuje się (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
„Pozory mylą, dowód nie” to hasło promujące tegoroczną kampanię Związku Browarów Polskich i Komendy Głównej Policji przeciwdziałającą sprzedaży alkoholu nieletnim. Okazuje się (...) >>>
Czytaj więcejBardzo serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w konferencji VI CEE Aviation Congress, organizowanej 27-28 września 2010 roku, w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. VI CEE Aviation Congress (...) >>>
Czytaj więcejSzanowni Państwo, Ryzyko operacyjne jest jednym z ważniejszych, choć nie docenianych ryzyk występujących w banku. W wielu instytucjach finansowych największa uwaga jest koncentrowana głównie na ryzyku rynkowym (...) >>>
Czytaj więcejFirma Witex Handel Sp. z o.o. od blisko 20 lat zajmuje się handlem artykułami spożywczymi – zaopatrzeniem gastronomii, restauracji, hoteli, sklepów, jednostek wojskowych, szkół, czy statków. (...) >>>
Czytaj więcejMarka BMW może kojarzyć się różnie. Jedno jest jednak pewne – BMW niezaprzeczalnie jest marką, która potrafi projektować auta luksusowe. Należy do nich nowa piątka BMW – stworzona po to, (...) >>>
Czytaj więcejŚledząc statystyki europejskich urzędów patentowych, z ubolewaniem trzeba przyznać, że słynne „Eureka!” pobrzmiewa coraz ciszej. Polskich Archimedesów spotykamy niezmiernie rzadko. Tymczasem (...) >>>
Czytaj więcejSaleswoman: Good morning sir, how may we be of service? Customer: I saw a couple of your ads on the Internet and they caught my attention. I am a freelancer and would be very much interested in, so to say, detaching (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum