Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejKonsument nie kupuje tylko produktu czy usługi, ale wrażenia i emocje związane z nabywaniem. Kreowanie intensywnych doświadczeń zakupowych, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów. Jakie (...) >>>
Czytaj więcej65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to (...) >>>
Czytaj więcejSzefowe finansów Cyfrowego Polsatu oraz Parker Poland otrzymali tytuł Dyrektor Finansowy Roku. >>>
Czytaj więcejKażda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko (...) >>>
Czytaj więcejW styczniu tego roku Amazon otworzył pierwszy sklep swojej marki (Amazon Go), w którym klienci zrobią zakupy bez wsparcia kasjera czy obsługi. O wdrożeniu podobnego systemu myśli Walmart, amerykańska sieć (...) >>>
Czytaj więcejPrzygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela. Tymczasem patrząc na współczesne trendy i decyzje zakupowe Polaków, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum