Znaczenie marki dla MSP
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejUbiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejFragment książki profesora Zdzisława Pierścionka pt. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011 Metoda SWOT stanowi jedną z podstawowych koncepcji (tradycyjnych) zarządzania (...) >>>
Czytaj więcejNie wszyscy wierzą w siłę polskiego wzornictwa ludowego, zapominając być może o międzynarodowych sukcesach jego uwspółcześnionego wydania. Marty to nie załamuje: Nasze wzornictwo ludowe ma niesamowity potencjał i (...) >>>
Czytaj więcejCzęste zmiany generują chaos. Brak długoterminowego planu działania i zmieniające się często kierunki działania przekładają się na efektywność działań marketingowych. Pojedyncze, nieskoordynowane akcje nie mają (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca, każdy menedżer chciałby mieć nazwy ofert, które są łatwe do zapamiętania, bezpieczne w różnych aspektach ich stosowania oraz są efektywnym narzędziem promocji. Sugestywna nazwa (...) >>>
Czytaj więcejPo raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum