Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: marka


Zachować płynność i zaufanie

Bankructwa polskich firm to nie tylko medialny fakt – według danych Euler Hermes ponad 90 proc. odszkodowań wypłacanych jest obecnie z tytułu faktycznej i przewlekłej niewypłacalności. Dzięki ubezpieczeniu (...) >>>

Czytaj więcej

Marzenie do sfinansowania

Zanim postaram się odpowiedzieć na kwestię zawartą w tytule, w kilku słowach opiszę, co czym jest leasing i do czego „służy”. W warunkach polskich najczęściej zawierane są dwa rodzaje umów leasingu (...) >>>

Czytaj więcej

Wizja marki

Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>

Czytaj więcej

Model uległ zmianie...

Model uległ zmianie, produkty pojawiają się i znikają, dziś miernikiem wartości jest więź z klientem (Bob Wayland) Kreując wizerunek firmy, przedsiębiorcy już nie przedstawiają siebie jako dostawcy produktów (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 261

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum