Marka Twojej firmy
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejTożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejŚwiat zwariował. Klasa SUV wciąż przeżywa swój rozkwit. Samochody udające terenówki sprzedają się doskonale, a producenci, którzy jeszcze kilka lat temu ani myśleli o tworzeniu tego typu aut, (...) >>>
Czytaj więcejWalka na rynku aut dostawczych zapowiada się ciekawie. Do rywalizacji ruszyli właśnie nowi, mocni gracze – Fiat Ducato i Volkswagen Crafter. Co oferują? >>>
Czytaj więcejSchodząc z wyżyn – gdzieś dużo, dużo niżej można napotkać zapiski sporządzone ręką prostych wyrobników frontu szkoleń: Wojciecha Wareckiego i Marka Wareckiego (zbieżność nazwisk nieprzypadkowa). A kim (...) >>>
Czytaj więcejRewolwer, gazowa latarnia uliczna, stetoskop, pierwsza publiczna linia kolejowa, telefon, żarówka, rad, marka. Co łączy ową pozornie chaotyczną grupę? Fakt, że wszystkie te wynalazki narodziły się w XIX wieku. (...) >>>
Czytaj więcejTemat ósmej edycji skupia się na strategicznej roli osób zajmujących się employer brandingiem w organizacji. Jak przestać być „realizatorem zleceń”, a stać się pełnoprawnym partnerem biznesowym? (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum