Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejPolska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych jest organizatorem VI edycji konkursu propagującego zatrudnianie osób niepełnosprawnych Lodołamacze 2011. Konkurs Lodołamacze odbywa się (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma wątpliwości, że jedną z najmocniej rozwijających się aktualnie branż jest branża technologii informatycznych. Rozwój gospodarczy pociąga za sobą konieczność zatrudniania coraz lepiej wyedukowanej (...) >>>
Czytaj więcejGdy spojrzeć na funkcjonowanie wielu polskich przedsiębiorstw, niewiele z tych, którzy posiadają strategię rynkową podchodzi do jej formułowania w sposób zintegrowany. Poszczególne działy – (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawimy autorski model „Fazy Rozwoju MSP”, opisujący dziewięć etapów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on na bazie ponad dziesięciu lat doświadczeń pracy doradczej (...) >>>
Czytaj więcejOstatnie wyniki badań nad nastawieniem pracodawców do zatrudniania matek nie nastrajają optymistycznie. Rozwiązaniem tego problemu może być przejście na elastyczne warunki pracy. Przyniesie to korzyści zarówno (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum