Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejCharakterystyczną cechą współczesnej gospodarki jest rosnąca konkurencja, postępująca globalizacja, cyfryzacja i zwiększające się wymagania klientów. Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga posiadania (...) >>>
Czytaj więcejXX-lecie istnienia wrocławskiej firmy InsERT S.A., krajowego lidera oprogramowania komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, świętowało w ciepły, słoneczny wrześniowy weekend w Szczyrku ponad 250 osób. >>>
Czytaj więcejMimo że faktoring przeżywa obecnie rozkwit, to w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw jest stosunkowo mało popularny. A to właśnie w tym obszarze jest on szczególnie korzystnym rozwiązaniem, bo w przeciwieństwie (...) >>>
Czytaj więcejHiszpania stanowi obecnie przedmiot zainteresowania mediów zagranicznych, w tym polskich, przede wszystkim z uwagi na wyzwania, przed jakimi stoi hiszpańska gospodarka. Czy Polacy mają teraz szanse na inwestowanie (...) >>>
Czytaj więcejCzas na prognozy odnośnie sytuacji na rynku pracy. Połowa roku to czas, kiedy można już oceniać, które z nich się sprawdziły. W Polsce wpływ na zatrudnienie ma niewątpliwie organizacja Euro 2012. Jak się (...) >>>
Czytaj więcejOd dwóch lat jestem menedżerem w dziale marketingu i zarządzam 15-osobowym zespołem. To pracownicy kreatywni, indywidualiści z dużym doświadczeniem zawodowym, ale niejednokrotnie bardzo konfliktowi, co negatywnie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum