Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Unia Europejska >> Pudding Yorkshire, alternatywa dla mleka czy piwo bezglutenowe >>

Pudding Yorkshire, alternatywa dla mleka czy piwo bezglutenowe

Smaki Wielkiej Brytanii

Jak smakuje Wielka Brytania? Wbrew pozorom to nie tylko ryba z frytkami i angielskie śniadanie. Polscy konsumenci niebawem będą mogli przekonać się osobiście. 21 wytwórców produktów spożywczych z Wielkiej Brytanii wprowadza do Polski swoje wyroby.

Rusza druga część programu współpracy gospodarczej „Taste of Britain” (ToB), wspieranego przez brytyjski rząd. Polscy przedsiębiorcy będą mogli nawiązać długofalowe relacje z brytyjskimi partnerami, a polscy konsumenci poznać smak nieznanych na lokalnym rynku brytyjskich produktów spożywczych najwyższej jakości.

Program „Taste of Britain” („Smak Wielkiej Brytanii”) to program promujący brytyjską żywność i napoje w Polsce. W obu częściach programu bierze udział łącznie około 40 brytyjskich producentów, którzy prezentują ponad 300 nieznanych w naszym kraju produktów z różnych kategorii. Wśród nich są wyroby mleczne, płatki śniadaniowe, dania gotowe, produkty organiczne, bezglutenowe, wegetariańskie, przyprawy, sosy, soki, herbata, kawa, a także napoje alkoholowe, takie jak piwo, cydr, koktajle, likiery i whisky.

Program składa się z trzech etapów. W czasie pierwszego z nich, brytyjscy partnerzy otrzymują analizę polskiego sektora spożywczego, która wskazuje najważniejsze trendy i kanały dystrybucji. Zainteresowane firmy udostępniają swoje produkty do degustacji przez polskich konsumentów i handel. Ich opinie stanowią ważny element decyzji o przejściu do drugiego etapu, czyli rozmów handlowych z polskimi partnerami - importerami, dystrybutorami, hurtowniami
i sieciami handlowymi. Trzeci etap programu to wprowadzenie wybranych produktów na polski rynek. Etap ten będzie wsparty kampanią konsumencką, która rozpocznie się w chwili, gdy produkty trafią już na półki. Duża kampania wspierania brytyjskich produktów spożywczych w punktach sprzedaży jest planowana w 2015 roku.

Program dotowany jest przez Brytyjskie Ministerstwo Handlu i Inwestycji (UKTI) i zainteresowane podmioty gospodarcze, a prowadzi go zespół Trade Team w Brytyjsko-Polskiej Izbie Handlowej (BPCC).

Zobacz więcej na temat: Wielka Brytania

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum