Znaczenie marki dla MSP
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> Raport miesiąca >>
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejRozważając, czy warto zainteresować się Internetem, jako kanałem pozyskiwania klientów, odpowiedzmy sobie przede wszystkim na pytanie, czy stać nas na to, aby z niego zrezygnować? Ponad 55 proc. polskiego (...) >>>
Czytaj więcejOsoby zainteresowane otwarciem własnej działalności gospodarczej mogą się starać o dotację z Powiatowych Urzędów Pracy, Programu Rozwój Obszarów Wiejskich i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. >>>
Czytaj więcejFragment XXIV wydania książki ABC small business'u autorstwa Włodzimierza Markowskiego która ukaże się 1 lutego 2012 r. Wydawnictwo MARCUS, 2011 www.abcbiznesu.com Założenie własnej firmy teoretycznie staje (...) >>>
Czytaj więcejAkademickie Inkubatory Przedsiębiorczości ułatwiają start w biznesie i wspierają rozwój firm. To sieć najbardziej nowoczesnych ośrodków działających przy uczelniach, które dają możliwość stworzenia (...) >>>
Czytaj więcejNie będzie przesady w stwierdzeniu, że dzisiaj do prowadzenia biznesu nie potrzeba pieniędzy, bo stokroć ważniejszy jest dobry pomysł. W czasach kryzysu banki ostrożniej udzielają kredytów, ale jeśli nasz pomysł (...) >>>
Czytaj więcejWe współczesnym społeczeństwie informacyjnym przedsiębiorca rozwijający biznes od podstaw powinien nie tylko posiadać stronę internetową własnej firmy – witryna musi być funkcjonalna, bo łatwość dotarcia (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum