Szkolenia w "młodej" firmie
Młode firmy już na starcie stają przed egzaminem z dojrzałości biznesowej. Wizje właścicieli splatają się z możliwościami nowych pracowników oraz bilansem kosztów i zysków. Jak przy dużej (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> Raport miesiąca >>
Młode firmy już na starcie stają przed egzaminem z dojrzałości biznesowej. Wizje właścicieli splatają się z możliwościami nowych pracowników oraz bilansem kosztów i zysków. Jak przy dużej (...) >>>
Czytaj więcejJeszcze nie tak dawno początkujący przedsiębiorca mógł zapomnieć o jakimkolwiek kredycie na otwarcie swojej działalności. Dziś – choć oferta nie zwala z nóg – w coraz większej liczbie banków (...) >>>
Czytaj więcejPolscy przedsiębiorcy z coraz większym zainteresowaniem sięgają po e-usługi. Dostępne w Sieci narzędzia biznesowe pozwalają właścicielom małych i średnich firm oszczędzać czas i pieniądze, które dotąd poświęcali (...) >>>
Czytaj więcejW nawale zajęć związanych z uruchomieniem działalności nowej firmy (a potem zapewnienia jej pomyślnego rozwoju) czas poświęcony na formalne podejście do bezpieczeństwa informacji może wydawać się czasem straconym. (...) >>>
Czytaj więcejCzęste zmiany generują chaos. Brak długoterminowego planu działania i zmieniające się często kierunki działania przekładają się na efektywność działań marketingowych. Pojedyncze, nieskoordynowane akcje nie mają (...) >>>
Czytaj więcejLogo to pierwszy element budujący świadomość i rozpoznawalność marki. Identyfikacja wizualna, na którą składają się nazwa, logo i kolorystyka, pozwala prezentować markę na rynku. Wizerunek oraz identyfikacja (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca, każdy menedżer chciałby mieć nazwy ofert, które są łatwe do zapamiętania, bezpieczne w różnych aspektach ich stosowania oraz są efektywnym narzędziem promocji. Sugestywna nazwa (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum