PR w małych firmach
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> Raport miesiąca >>
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejPrzyglądając się rosnącej popularności firm, które świadczą zakupu w systemie grupowym można domniemać, że ta forma staje się nieodzownym elementem czy techniką sprzedaży. Być może. Ale nie dla wszystkich (...) >>>
Czytaj więcejOrganizacja eventów przez polskie firmy z roku na roku zyskuje na coraz większej popularności. Organizacje z różnych przyczyn coraz chętniej sięgają po to narzędzie. Dla jednych jest to sposób (...) >>>
Czytaj więcejBankructwa polskich firm to nie tylko medialny fakt – według danych Euler Hermes ponad 90 proc. odszkodowań wypłacanych jest obecnie z tytułu faktycznej i przewlekłej niewypłacalności. Dzięki ubezpieczeniu (...) >>>
Czytaj więcejW zależności od branży, w jakiej działa przedsiębiorca, może się on zetknąć z różnego rodzaju przeszkodami w prowadzeniu działalności gospodarczej – zarówno przeszkodami natury prawnej, jak na (...) >>>
Czytaj więcejUbezpieczenia gospodarcze dzielimy na dwa podstawowe działy: ubezpieczenia na życie i pozostałe ubezpieczenia osobowe i ubezpieczenia majątkowe. W ramach obu tych działów istnieje kilkanaście grup ubezpieczeń. (...) >>>
Czytaj więcejPanuje przekonanie, że umowy ubezpieczeniowe roją się od prawnych kruczków, pułapek i postanowień pisanych drobnym drukiem. Choć umowy ubezpieczenia są kontraktami zawieranymi często, choćby w przypadku ubezpieczeń (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum