Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Raport miesiąca >> Wirtualnie i tanio >>

Wirtualnie i tanio

Raport mobilny przedsiębiorca: Wirtualne contact center

Jak podwyższyć wielkość sprzedaży i zyski, obniżyć stałe koszty, przyspieszyć spłatę należności oraz zwiększyć efektywność pracy zatrudnionych pracowników? Te pytania towarzyszą menedżerowi i właścicielowi każdej firmy. Rozwój nowych technologii i specjalistycznego oprogramowania wspiera zarządzanie firmą i sprzyja rozwijaniu biznesu. Czy jednak potrafimy efektywnie wykorzystać zdobycze techniki w rozwoju własnej firmy?

Znane rozwiązania technologiczne takie jak systemy CRM, Call i Contact Center często oceniane są jako zbyt kosztowne i dedykowane tylko dużym firmom. Tymczasem rozwój Internetu, a w jego konsekwencji usług telekomunikacyjnych w oparciu o technologię VoIP, zapowiada rewolucyjne zmiany w komunikowaniu. Główne zalety takich rozwiązań to mobilność, szeroka funkcjonalność, niski koszt uruchomienia i możliwość czasowego korzystania na zasadzie dzierżawy.

Użytkownik Wirtualnego Contact Center (WCC) uzyskuje możliwość uruchomienia w pełni funkcjonalnego stanowiska call center w dowolnej lokalizacji, bez konieczności inwestowania w skomplikowane i kosztowne systemy telekomunikacyjne oraz call center, gdzie koszt utworzenia jednego stanowiska jest szacowany na kilka tysięcy euro (w zależności od stopnia zaawansowania aplikacji i systemów). Dla porównania, koszt dzierżawy stanowiska WCC to kilkaset złotych miesięcznie. Tu wystarczy jedynie komputer klasy PC oraz stałe łącze do Internetu. Pamiętajmy, że ruch telefoniczny generowany jest po łączach VoIP-owych, dlatego użytkownik ponosi bardzo niskie koszty.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(52)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum