Poczta gołębia
Reklama pocztowa w Twojej firmie
Promocja – zwana również polityką komunikacji lub komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny element strategii marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół działań i środków, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące produkt i/lub firmę, kształtuje potrzeby nabywców oraz pobudza, ukierunkowuje i zmniejsza elastyczność popytu.
Przedsiębiorstwo komunikuje się z rynkiem w celu wywołania zamierzonych reakcji ze strony kupujących. Z kolei nabywcy komunikują się z przedsiębiorstwem poprzez akceptację lub negację (odrzucenie) jego polityki marketingowej. Promocja oznacza więc swoisty dialog pomiędzy przedsiębiorstwem i kupującym, realizowany z jednej strony przez działania informacyjno-nakłaniające, a z drugiej – sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej.
https://gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=5359
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 10(55)2006 ![]() |