Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >> Satysfakcja buduje lojalność >>

Satysfakcja buduje lojalność

Programy lojalnościowe

Klient ma obecnie nieograniczoną możliwość wyboru produktów i usług. Przy zakupie może sugerować się ceną, jakością, znajomością marki czy reklamą. Niemniej jednak coraz częściej zwraca uwagę na podejście firmy do obsługi klienta – liczy się to, jak przedsiębiorstwo traktuje klienta po zawiązaniu umowy kupna-sprzedaży – czy kupujący nadal pozostaje klientem czy przestaje być już ważny dla sprzedającego?

W dobie intensywnej walki o klienta, firmy prześcigają się w wyborze narzędzi marketingowych. Tymczasem sposobem na utrzymanie poziomu sprzedaży może być doskonała obsługa klientów – kompleksowa, długofalowa i wielokanałowa.

Jak, gdzie, kiedy?

Dobry program lojalnościowy powinien być dopasowany indywidualnie do potrzeb naszych klientów i składać się z elementów takich jak: nagrody dla uczestników, karty stałego klienta, czasopisma firmowe czy infolinia. Wówczas będzie stanowił skuteczne narzędzie do nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami firmy. Powinien trwać jak najdłużej i polegać na jak najczęstszych kontaktach z klientami. W celu zwiększenia efektywności może być prowadzony wielokanałowo – za pośrednictwem strony www, mailingu, SMS-ów czy WAP-u.

https://gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=5359

 

 

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 10(55)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum