Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >> Przyciągnąć uwagę klienta >>

Przyciągnąć uwagę klienta

Katalogi produktowe

Branża katalogowa coraz bardziej ukierunkowana jest na lepiej sytuowanych odbiorców, którzy zainteresowani są specjalnymi towarami o ograniczonej dostępności w sprzedaży detalicznej.

Początki zastosowania katalogów datuje się już na rok 1498. Wówczas Aldus Manutius opublikował swój katalog ksiąg obejmujący 15 tytułów. Jednak dopiero w latach 70-tych XX wieku można było zauważyć wzrost liczby sprzedaży opartej na katalogach. Pierwsze katalogi były adresowane głównie do rodzin dysponujących niskim lub średnim dochodem, mieszkających poza głównymi miastami.

Wygoda ponad wszystko

Katalog daje możliwość złożenia zamówienia bez wychodzenia z domu. Jego zadaniem jest zaprezentowanie oferty asortymentowej w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Musi on też umożliwić złożenie zamówienia lub nawiązania kontaktu. Wówczas, gdy firma nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej, katalog powinien nakłonić do odwiedzenia sklepu lub salonu.

https://gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=5359

 

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 10(55)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum