Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >> Ludzki głos IVR >>

Ludzki głos IVR

Najlepsze contact center na świecie

Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji.

Wprowadzenie do telefonów Dual Tone Multi-Frequency (DTMF) zapewniło contact centers zwiększenie oszczędności – telefon zmienił się z instrumentu komunikacji głosowej w urządzenie o dużej mocy informacyjnej. Niestety technologia tylko pogorszyła sytuację, zmuszając klientów do przechodzenia przez labirynt automatycznych opcji IVR, co sprawiło, że dzwoniący mieli trudność z dotarciem do żywych operatorów.

Jednak funkcja rozpoznawania głosu i automatycznej samoobsługi pomogła doprowadzić do bardziej “naturalnego” kontaktu z dzwoniącym klientem, a przed contact centers pojawiła się szansa na rozwiązanie problemu frustracji klienta.

Skieruj ofertę do klienta

Oczekiwania klienta są bardzo ważne dla osiągnięcia sukcesu we wszystkich ofertach automatycznej samoobsługi. W przypadku, gdy dysponujesz produktami o dużej wartości oraz silną marką, wówczas twoi klienci będą słusznie oczekiwać najwyższej jakości obsługi w contact center i będą zirytowani, jeśli zostaną obsłużeni na niższym poziomie. Z drugiej strony, jeśli oferuje się klientom tanie produkty i usługi, wówczas ich oczekiwania są inne – nie mniejsze, ale inne. Rozstrzygnięcie, ile jest warta obsługa klienta, jest pierwszym ważnym krokiem w kształtowaniu strategii IVR.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 6(63)2007


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum