
Ubiór Twojej firmy
Odzież reklamowa
Odzież reklamowa to popularna forma promocji produktów i identyfikacji pracowników z firmą, którą reprezentują. Jednak, aby taka reklama spełniała swoją rolę musi być odpowiedniej jakości. Na szczęście minęły czasy, w których dominował pogląd, iż odzież reklamowa jest tania. Takich “prezentów” nikt już nie chce nosić. Produkty muszą być zrobione starannie, estetycznie, modnie i z dobrych materiałów.
Wraz z rozwojem gospodarki rozwijają się nasze potrzeby. Do niedawna odzież promocyjna kojarzyła się z jednorazowymi wyrobami chińskimi. Obecnie coraz więcej polskich przedsiębiorstw odchodzi od tanich wyrobów na rzecz niewiele droższych, ale jakościowo nieporównywalnie lepszych produktów światowych firm, które po obrandowaniu stają się żywą wizytówką naszej firmy.
Jakość, a cena
Jednak dla osób, które nie znają tematu wybór odpowiedniej jakościowo oferty nie jest łatwy. Powinniśmy pamiętać o wszystkich czynnikach, które determinują jakość wyrobu końcowego. Przede wszystkim musimy zwrócić uwagę na rodzaj bawełny (bądź innego materiału), standard szycia, opracowanie projektu graficznego oraz jego wykonanie i trwałość.
Ocena jakości bawełny jest sprawą bardzo trudną. W praktyce sprawdza się to w warunkach laboratoryjnych. Oczywiście można sugerować się marką – to dobry wyznacznik jakości – lub ceną – choć ta nie zawsze idzie w parze z wysokim standardem wykonania. Dlatego warto poprosić podwykonawcę o próbki produktów lub skorzystać z zaufanych firm. Z dzianiną czy materiałem można zrobić technologiczne cuda – i na pozór wygląda pięknie, a po pierwszym praniu z tkaniny pozostaje kawałek szmatki.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 6(63)2007 ![]() |