Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >> Firma Przyjazna Klientowi >>

Firma Przyjazna Klientowi

Aktualności MSP

29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną dla klienta oraz wyróżnia się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi

Na 100 firm, które wzięły udział w programie, Godła przyznano trzydziestu przedsiębiorstwom, a dziewięć firm otrzymało wyróżnienia. Wśród laureatów znalazły się zarówno duże organizacje z kapitałem zachodnim, jak i małe, rodzime firmy lansujące polskie produkty.

Po raz trzeci Godła otrzymały: AIG Credit SA AIG Bank Polska SA, Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji Lidex oraz Jet Events Sp. z o.o.

Po raz drugi laureatami zostali: Centrum Badań Jakości Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA, Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, SAS Institute Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych oraz Sigmakalon Deco Polska Sp. o.o. (wcześniej pod nazwą Polifarb Cieszyn). Pełna lista nagrodzonych firm znajduje się na stronie www.instytut.org.pl/fpk.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 9(66)2007


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum