Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Patronaty >> Spójrz na biznes z różnej perspektywy >>

Spójrz na biznes z różnej perspektywy

Pierwsza w Polsce konferencja łącząca kobiety biznesu z korporacji i właścicielki firm

Konferencja łącząca świat przedsiębiorczych kobiet, prowadzących własny biznes oraz kobiet biznesu, pracujących na stanowiskach managerskich w korporacjach. Te pierwsze bardzo często spoglądają z zazdrością na te drugie, podziwiając duże budżety i zespoły. Z kolei kobiety z korporacji mówią o sprawczości i szybkim podejmowaniu decyzji oraz możliwości realizacji ciekawych, autorskich projektów w sektorze MŚP. Nie zawsze znają wyzwania, z którymi zmierzają się inne kobiety.

Chcemy pokazać jak wiele możemy się od siebie nauczyć, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami. Spojrzeć na biznesy z innej perspektywy. Poruszymy tematy bardzo biznesowe, ale także te, które pomogą w prowadzeniu biznesu z lekkością, radością i uśmiechem.

Konferencja połączy kobiety z obu tych światów i zachęci do twórczej wymiany doświadczeń, zarówno pomiędzy prelegentkami, jak i uczestniczkami.

Miejsce Konferencji: Warszawa, Akademia Ekonomiczno - Humanistyczna, ul. Okopowa 10
Termin: 20.10.2022 godz. 9:00 - 16:00

W trakcie prezentacji, wystąpień i paneli dyskusyjnych swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 13 ekspertów i przedsiębiorców, którzy z sukcesem działają w biznesie m.in. Rafał Dembe, Joanna Olszewska, Sylwia Dębowska-Lenart, Beata Jarosz, Dorota Hryniewiecka-Firlej, Agnieszka Jurkowska, Innocenta Dźwierzyńska, Katarzyna Iwanoska, Małgorzata Milczarek-Bukowska.

Spotkanie składa się z 3 modułów, w ramach których poruszymy temat wykluczeń, innowacyjności, trendów i zarządzania w biznesie w odniesieniu do rzeczywistych potrzeb i możliwości rynkowych.

Wydarzenie jest skierowane do:

  • Właścicielek firm prowadzących biznes przynajmniej 3 lata
  • Managerek zarządzających w firmach przynajmniej 5 lat
  • Właścicielek zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji i spojrzeniem na zarządzanie z różnych perspektyw.

Weź udział w Konferencji kup bilet >>>TUTAJ<<<

AGENDA
9:00 Rejestracja uczestników Konferencji
Możliwość wejścia na stoiska Partnerów w godzinach 9:00 – 16:30

9:30 Powitanie uczestników
Rozpoczęcie Konferencji – dr hab. Konrad Janowski, Rektor Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej
Prezentacja idei Fundacji LBC #MakeYourBusinessBetter – Emilia Bartosiewicz – Brożyna, prezes LBC

MODUŁ 1: Wyzwania i trendy rynkowe a rzeczywiste potrzeby firm
9:45 Dorota Hryniewiecka – Firlej – Country Manager Pfizer Poland
10:15 Rafał Dembe – LGBT+, czyli o Ludziach, Gospodarce, Biznesie, Talentach i innych…
10:45 Interaktywna debata
Dyskusja ludzi biznesu zaangażowanych w działania wykluczeniowe: Joanna Olszewska, BP Network, Beata Jarosz, Założycielka i CEO Future Collars

11:15 Przerwa
Czas na kawę i rozmowy w kuluarach

MODUŁ 2: Innowacyjność w średnich i dużych przedsiębiorstwach
11:30 Innocenta Dźwierzyńska - Od startupu do startupu przez szpitalne łóżko.

12:00 Wystąpienie Prelegent 4

12:30 Interaktywna debata
Dyskusja ludzi biznesu działających w obszarze innowacyjności: Małgorzata Milczarek Bukowska, MetLife

13:00 Przerwa
Czas na lunch i nawiązywanie relacji

MODUŁ 3: Kobiecy biznes z różnej perspektywy
14:00 Sylwia Dębowska - Lenart - Jak świat biznesu dostraja się do kobiecych częstotliwości. Nowe trendy w komunikacji do kobiet.
14:30 Wystąpienie Prelegent
15:30 Katarzyna Iwanoska, strateg biznesu, trener, CEO Finanseodkuchni.pl
15:00 Zakończenie części na scenie
Podsumowanie Konferencji i czas na nawiązywanie relacji

Organizatorzy:
Fundacja LBC od 2017 roku działa przy ogólnopolskim klubie kobiet biznesu – Lady Business Club, aby uzupełnić jego działalność edukacyjną. Zachęca właścicielki firm do patrzenia na biznes z innej perspektywy i wprowadzania zmian w biznesie. Edukuje w zakresie zarządzania firmą, rozpoznawalności marki w internecie, wzmacniania pewności siebie, doskonalenia kompetencji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum