Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Patronaty >> II Forum B2B Commerce Transformation 2025 >>

II Forum B2B Commerce Transformation 2025

4 listopada 2025 r.

Rynek B2B rozwija się w zawrotnym tempie, a wymagania klientów biznesowych zmieniają się równie dynamicznie. Dziś nie wystarczy już czekać – trzeba działać. Rozwiązania znane z B2C stają się standardem także w sprzedaży B2B: klienci oczekują prostych, szybkich i dostępnych 24/7 rozwiązań. Ale wciąż kluczowe są relacje, skomplikowane procesy decyzyjne i indywidualne podejście. Jak więc pogodzić automatyzację z personalizacją? Jak budować przewagę konkurencyjną w świecie cyfrowego B2B? Odpowiedzi na te pytania przyniesie II Forum B2B Commerce Transformation 2025, organizowane przez brave conferences.

Raporty, które mówią o rozwoju rynku B2B prześcigają się w prognozach, jakie osiągnie on w przyszłości, wg. Strategy& rynek ten rośnie średnio o 8% rocznie podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave. To ostatni moment, żeby wskoczyć na pokład cyfrowej transformacji – za chwilę może być za późno.

Kluczowe tematy tegorocznej edycji:

  • Konsumeryzacja B2B – jak sprostać nowym oczekiwaniom klienta biznesowego
  • Cyfrowe platformy zakupowe – projektowanie, wdrażanie i skalowanie rozwiązań
  • Płatności B2B – bezpieczne, szybkie i zautomatyzowane
  • Automatyzacja a relacje – jak zachować ludzkie podejście
  • Dane i analityka – które informacje są kluczowe dla wzrostu sprzedaży
  • Strategie digitalizacji – od procesów po kulturę organizacyjną

Forum jest pierwszym w Polsce, które pozwoli skonfrontować doświadczenia, wyciągnąć z sukcesów i błędów oraz znaleźć realne sposoby na zwiększenie sprzedaży, automatyzację procesów i obniżenie kosztów dzięki transformacji firmom na różnym etapie transformacji cyfrowej.

Forum kierujemy do:

  • Producentów i dystrybutorów B2B
  • Managerów e-commerce i digitalizacji
  • Dyrektorów sprzedaży i IT
  • Osób odpowiedzialnych za Customer Experience w B2B
  • CEO i zarządy firm przemysłowych i dystrybucyjnych

W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: AMPOL-MEROL, CERSANIT, INTERCARS, MOTIVATION DIRECT, PGE, WIELTON GROUP, 3W, VIESSMANN.

Jednodniowa formuła Forum daje maksimum konkretów i praktycznych wskazówek w minimalnym czasie.

Sprawdź szczegóły:

Lista prelegentów: www.b2b-commerce.pl/prelegenci
Program Forum: www.b2b-commerce.pl/program

Bilety: www.b2bcommerce2025.registration-form.online
Dostępne pakiety indywidualne i grupowe!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. +48 787 092 566

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum