Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Transport i motoryzacja >> Mocna ekipa Renault - Trafic >>

Mocna ekipa Renault - Trafic

Kobieta za kierownicą... Renault Trafic z zabudową transportową

Rodzina dostawczych wozów Renault oferuje szeroką paletę rodzajów wyposażenia aut do przewozu osób, towarów i aut przeznaczonych do prac budowlanych. W ofercie są wywrotki, campery, pojazdy interwencyjne i brygadowe, kontenery, chłodnie czy furgony warsztatowe. A każda z tych opcji może być na wymiar dopasowana do potrzeb kierowcy-przedsiębiorcy, firmy.

Ten mniejszy w rodzinie francuskich dostawczaków - Renault Trafic - ma bogatą historię i ogromny bagaż doświadczeń na koncie. Pamiętacie jak wyglądała pierwsza generacja z 1980 roku? Po 43 latach auto jest nie do poznania i nie do doścignięcia przez konkurentów.

Zdjęcie przedstawia Renault Trafic pierwszej generacji. Źródło: Wikipedia, autor: Pitak

Trzecia generacja też ma już swoje lata (bo produkowana jest od 2014 r.), ale facelifting modelu w 2020 r. unowocześnił nieco sylwetkę i wnętrze.

Ten uniwersalny van łączy dwie kluczowe dla przedsiębiorców funkcje aut dostawczych: komfort i praktyczność.

Zdjęcie po lewej przedstawia Renault Trafic pierwszej generacji. Źródło: Wikipedia, autor: Pitak

Sylwetka pozostała w zasadzie niezmieniona, ale za to ozdobiona nowym zderzakiem z przodu, poziomą pokrywą silnika i pionową kratką chroniącą chłodnicę.

Wnętrze Trafica jest skromne, ale bardzo ergonomiczne i praktyczne. Ciemna kabina ozdobiona jest chromowanymi listwami na kierownicy i desce rozdzielczej, która podkreślona jest poziomym pasem biegnącym do paneli drzwi. Przestrzeń, w szczególności wokół kierowcy, jest dobrze zorganizowana – w razie potrzeby łatwo można zmienić ją w mobilne biurko. Nie brakuje też schowków, których łączna pojemność wynosi 88 litrów.

W 2022 r. zarejestrowano 12 933 samochody dostawcze Renault, co daje blisko 21-proc. udział w rynku. 14-letnie doświadczenie w sprzedaży aut modyfikowanych sprawia, że Renault został trzeci raz z rzędy liderem polskiego rynku aut dostawczych.

Trafic oferowany jest w dwóch długościach i dwóch wysokościach oraz pojemności ładunkowej od 5,8 do 8,9 m3. Dodatkowo występuje w wariantach m.in. z powiększoną kabiną, oszkleniami, przegrodami czy drzwiami.

Po wybraniu wersji auto może trafić w ręce specjalistów, m.in. firmę MobilCar (przedstawiciela Sortimo), którzy zmienią Trafica w warsztat na kołach. Renault Trafic z zabudową warsztatową to nie tylko warsztat, to wymarzone miejsce pracy dla niejednego fachowca. Przestrzeń bagażowa pozwala na swobodne wejście do auta i pracę w nim bez konieczności schylania się. Wyposażona jest w dziesiątki schowków, szuflad, półek; mniejszych i ogromnych. A to dopiero początek, bo jest też rozkładany stół roboczy z imadłem, blat roboczy, torba na drobne narzędzia, antypoślizgowa sklejka na podłodze, uchwyty do blokowania ładunku, elementy nośne zabudowy wykonane w formie szyn transportowych, stelaż zabezpieczający ścianę grodziową. A na dachu aluminiowy bagażnik.



nr 5(229)2023


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum