Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Transport i motoryzacja >> Renault Austral Hybrid - majstersztyk designu i komfortu jazdy >>

Renault Austral Hybrid - majstersztyk designu i komfortu jazdy

Kobieta za kierownicą... Renault Austral

Renault Austral to nowość w parku francuskiego koncernu. Ma szansę zawojować rynkiem motoryzacyjnym, bo to auto zaskakujące, bardzo ciekawe i bardzo komfortowe.

Co oferuje Austral? Przede wszystkim przepiękną sylwetkę - atletyczny design, mocno zaakcentowaną linię nadwozia i maskę oraz olbrzymi grill, a także ultra nowoczesne wnętrze - przestronne, gustowne, intuicyjne, a nadto bardzo komfortowe.

Nie musisz podłączać do gniazda elektrycznego

Renault Austral dostępny jest z silnikami hybrydowymi: E-Tech full hybrid oraz miękką hybrydą. Austral E-Tech wyposażony jest w dwa silniki elektryczne i silnik spalinowy, współpracujące z automatyczną skrzynią biegów. Co to oznacza? Błyskawiczny start auta i natychmiastowe przyspieszenie - rozruch odbywa się bowiem w trybie elektrycznym. zapewniając natychmiastowe przyspieszenie. Dalej jest tylko lepiej - za sprawą odzyskowego akumulatora za każdym razem gdy zwalniamy lub hamujeny automatycznie go doładowujemy. Możliwe jest też odzyskiwanie większej ilości energii, dzięki czterem trybom regeneracji.

I jak tu nie szaleć - zwłaszcza jak maksymalna moc Australa to 146 kW (200 KM), a maksymalna prędkość w trybie elektrycznym wynosi 130 km/h. Auto umożliwia przemieszczanie się w trybie elektrycznym po mieście do 80 proc. czasu jazdy, a zużycie paliwa nie powinno przekroczyć 5 l/100 km.

Sylwetka jest przepiękna, ale wnętrze to majstersztyk designu i komfortu. Zadbano o każdy najdrobniejszy szczegół - miraż materiałów, form geometrycznych, faktur i kolorów jest elegancki i bardzo nowoczesny. Wszystko jest doskonale dopasowane. 

Jest przestronne, mimo że dość mocno zabudowane - panel boczny jest bardzo szeroki (i niemal cały jest zapełniony schowkami - są zamykane, jest chłodzący, a także częściowo chowana i zamykana ogromna kieszeń i miejsce na butelki). Panelowi bocznemu należałoby poświęcić odrębny akapit - to bowiem jeden z ciekawszych elementów deski rozdzielczej. To jeżdżąca nad schowkami półka wykończona gumą, z olbrzymim uchwytem przypominającym wolant w kokpicie samolotu.

Fotele są duże i bardzo wygodne - umożliwiają regulację niemalże każdej płaszczyzny siedziska i oparcia. Jest dużo miejsca ponad głowami, a dodatkowe wrażenie przestronności potęguje ogromny panoramiczny dach. Szkoda jedynie, że nie jest otwierany - wówczas auto byłoby kabrioletem 😉

Kanapa z tyłu jest bardzo duża i głęboka - pasażerowie siedzą wygodnie i mają dużo przestrzeni wokół. Przestrzeni nie brakuje także w bagażniku, mimo że jest zmniejszony o miejsce na motor elektryczny. 

Każdy element wnętrza jest świetnie wykończony wysokiej jakości materiałami i idealnie dopasowany. Wszystkie schowki są tapicerowane lub wyłożone gumą, dzięki czemu przewożone przedmioty nie miotają się z hukiem po przegrodach. 

Niewątpliwą ozdobą deski rozdzielczej jest gigantyczny, pionowy ekran w stylistyce dobrze znanej z innych modeli Renault - optycznie połączony z cyfrowymi zegarami za kierownicą. Dopełnieniem jest wyświetlacz head-up.

 

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum