Windykacja + prewencja = szybkie odzyskanie należności
Wymiana informacji gospodarczej
Lepiej zapobiegać niż leczyć. Nie inaczej jest w biznesie. Prewencja to element bezpieczeństwa i ograniczenia ryzyka każdej transakcji z odroczoną płatnością. Dlatego każda firma powinna mieć wdrożony system weryfikacji potencjalnych klientów i monitorowania stałych. Co jednak, gdy kontrahent spóźnia się z płatnością? Wówczas najlepiej zatrudnić specjalistę, który szybko zwindykuje zaległe kwoty.
Jeszcze niedawno każdą z takich usług trzeba było zamawiać osobno u wielu różnych firm. Dzisiaj nie jest to już konieczne. Pierwszą usługę łączącą w sobie elementy prewencyjne i windykacyjne zaoferowała Grupa KRUK.
Prewencja
Takie połączenie usług przynosi firmom wymierne korzyści. Przede wszystkim mogą one skuteczniej odzyskać swoje należności. Z naszych doświadczeń wynika, że po zastosowaniu takiego narzędzia jak Biuro Informacji Gospodarczej, skuteczność działań wzrasta o kilkadziesiąt procent.
Anna Tłuściak, prezes zarządu ERIF BIG S.A.
Nowa oferta dla sektora MSP to usługi prewencyjne (wymiana informacji gospodarczej na platformie Europejskiego Rejestru Informacji Finansowej BIG S.A.), które wspomagane są elementami windykacyjnymi, zapewnionymi przez lidera rynku KRUK S.A.
Po raz pierwszy firmy mogą skorzystać z wyjątkowej usługi monitoringu płatności swoich kluczowych klientów i kontrahentów. W ramach pakietu PREWENCJA przedsiębiorcy mogą na bieżąco otrzymywać informacje o swoich partnerach. Wystarczy podać NIP-y (ich liczba zależy od wybranej opcji), a w cyklicznym raporcie przedsiębiorca otrzyma informacje, czy obserwowana firma nie spóźnia się z płatnościami innym kontrahentom.
Doświadczenie budzi zaufanie
Co jednak, gdy nie uda się uniknąć opóźnienia w płatności? Wówczas z pomocą przyjdzie profesjonalny windykator, który rozpocznie sprawne odzyskiwanie należności.
Ponadto znacznie obniżają się koszty tych działań. Dzięki obsłudze przez jednego partnera oszczędza się zarówno czas, jak i pieniądze. Dodatkowo istnieje możliwość lepszego dopasowania narzędzi do potrzeb danej firmy i etapu odzyskiwania należności.
Wybierając partnera w zakresie prewencji i windykacji warto zwrócić uwagę na jego doświadczenie, które w przypadku Grupy KRUK jest długoletnie i pozwala idealnie dopasować świadczone usługi do potrzeb małych i średnim przedsiębiorstw. Sprawdziło to już ponad tysiąc firm.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 7(76)2008 ![]() |