Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 4(108)2011 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 108
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejOd momentu akcesji Polski do Unii Europejskiej, nasz kraj stał się jednym z największych beneficjentów unijnych funduszy. Duża część środków przeznaczonych na wsparcie polskiej gospodarki trafiła bezpośrednio (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz, że nawet adres e-mail może stanowić dane osobowe? Jeżeli gromadzisz informacje o klientach, choćby zapisując ich adresy na newsletter, musisz zadbać o ich ochronę. W przeciwnym razie narazisz się na (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy z sektora MSP, czyli przedstawiciele prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, kiepsko oceniają sytuację gospodarczą Polski. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez wrocławski Instytut Keralla (...) >>>
Czytaj więcejJak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejDlaczego franczyza cieszy się w Polsce takim powodzeniem? Monika Dąbrowska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, Franchising Manager w McDonald's Polska: Pierwszy powód jest taki, (...) >>>
Czytaj więcejPopularne jest stwierdzenie, że najważniejszy w biznesie jest pomysł. Pomysł jest kluczem do sukcesu, ponieważ z dobrym, innowacyjnym pomysłem stajemy się pionierem na rynku i automatycznie zyskujemy przewagę (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum