PR w małych firmach
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 11(115)2011 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 115
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejPrzyglądając się rosnącej popularności firm, które świadczą zakupu w systemie grupowym można domniemać, że ta forma staje się nieodzownym elementem czy techniką sprzedaży. Być może. Ale nie dla wszystkich (...) >>>
Czytaj więcejOrganizacja eventów przez polskie firmy z roku na roku zyskuje na coraz większej popularności. Organizacje z różnych przyczyn coraz chętniej sięgają po to narzędzie. Dla jednych jest to sposób (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz, że sprzedaż bezpośrednia to jedna z najstarszych form transakcji zawieranych w biznesie? Choć wymaga dużo energii i pracy, dobrze przeprowadzona zazwyczaj przynosi spore zyski. W czym tkwi tajemnica dobrego (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji gdy polskie małe i średnie przedsiębiorstwa mają rosnący udział w tworzeniu narodowego dochodu i generują prawie połowę nowo powstających miejsc pracy, trudno zrozumieć, dlaczego aż trzy na dziesięć z (...) >>>
Czytaj więcejStruktury kontroli zobowiązań podatkowych są w Polsce relatywnie rozbudowane. Uzasadnia to metoda powstawania zobowiązań podatkowych, która w przeważającej mierze oparta jest na samonaliczaniu podatku przez (...) >>>
Czytaj więcejWraz ze zmianami w gospodarce oraz postępującą globalizacją widocznie wzrosło znaczenie zasobów ludzkich, czyli kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa. Zarówno międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum