Znaczenie marki dla MSP
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 1(117)2012 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 117
Przekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejCzym kierujesz się wybierając hosting dla twojej firmy? Czy masz świadomość obowiązków, jakie spoczywają na dostawcy usługi? Czy wiesz, jak istotna w temacie hostingu jest serwerownia i jej lokalizacja, backup (...) >>>
Czytaj więcejKariera w korporacji lub prestiżowej firmie nie jest celem każdego, kto podejmuje pracę. Często zapomina się o tym i zbyt lekko ocenia cudze wybory rozwoju zawodowego. Warto czasem spojrzeć na osobiste motywacje (...) >>>
Czytaj więcejW każdym wydaniu Gazety MSP piszemy, jak prowadzić firmę, jak radzić sobie na polskim i zagranicznym rynku, jak konkurować o klientów i kontrahentów. Żelazne zasady, którymi kieruje się rodzima (...) >>>
Czytaj więcejSystemy ERP są coraz bardziej dostępne dla firm z sektora MSP. Odpowiednio dopasowane do przedsiębiorstwa przynoszą znaczące korzyści finansowe. Należy zastanowić się, na którym etapie rozwoju firmy wdrożenie (...) >>>
Czytaj więcejW toku prowadzenia działalności gospodarczej może dojść do sytuacji, w której konieczne będzie pozyskanie dodatkowego finansowania. Jedną z przyczyn takiego stanu jest podejmowanie określonej działalności (...) >>>
Czytaj więcejZainteresowanie umowami o timesharing, w związku relatywnie niskimi cenami nieruchomości w krajach śródziemnomorskich, stale rośnie. Na ostatnim posiedzeniu Sejmu VI kadencji udało się uchwalić ustawę o timeshare, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum