Marketing mobilny
W świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja - smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 9(145)2014 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 145
W świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja - smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>
Czytaj więcejWielkie rzeczy robią wrażenie. Nie tylko dlatego, że są wielkie. Wielkie rzeczy sprawiają przyjemność większej grupie osób, mają więcej możliwości i perspektyw. A zatem rozmiar ma znaczenie. >>>
Czytaj więcejW tym kwartale spadły nastroje w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach - wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który cyklicznie monitoruje MSP w Polsce. Wskaźnik nastrojów (...) >>>
Czytaj więcejJeśli chcesz być zwycięzcą, musisz zachowywać się jak zwycięzca. W okopie żołnierz jest jeszcze przyczajony, schylony, ale gdy już wybiega z okopu biegnie wyprostowany, co dodaje mu sił i motywuje - mówi Roman Kawszyn, (...) >>>
Czytaj więcejPoczątki każdego przedsięwzięcia biznesowego są wypełnione przeszkodami. Skomplikowane przepisy prawa podatkowego i finansowego, rachunkowość, znalezienie odpowiednich kanałów dotarcia do klienta czy permanentny (...) >>>
Czytaj więcejTrudno nazwać Polskę winnym potentatem, ale konsumenci za granicą zaczynają doceniać i coraz częściej kupować polskie wyroby winiarskie. Systematyczny wzrost eksportu obserwowany jest co najmniej od dekady, a jego (...) >>>
Czytaj więcejTak to się u nas przyjęło, że jak coś kompletujemy wokół siebie to są to zwłaszcza rzeczy i doświadczenia niezbędne, praktyczne, potrzebne. Dużo rzadziej kryterium wyboru jest spontaniczność, głupia przyjemność, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum