Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 9(145)2014 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 145

Marketing mobilny

W świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja –- smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>

Czytaj więcej

Wielkie rzeczy

Wielkie rzeczy robią wrażenie. Nie tylko dlatego, że są wielkie. Wielkie rzeczy sprawiają przyjemność większej grupie osób, mają więcej możliwości i perspektyw. A zatem rozmiar ma znaczenie. >>>

Czytaj więcej

Jak wrócić po urlopie zmotywowanym do pracy

Jeśli chcesz być zwycięzcą, musisz zachowywać się jak zwycięzca. W okopie żołnierz jest jeszcze przyczajony, schylony, ale gdy już wybiega z okopu biegnie wyprostowany, co dodaje mu sił i motywuje - mówi Roman Kawszyn, (...) >>>

Czytaj więcej

Polska winem stoi

Trudno nazwać Polskę winnym potentatem, ale konsumenci za granicą zaczynają doceniać i coraz częściej kupować polskie wyroby winiarskie. Systematyczny wzrost eksportu obserwowany jest co najmniej od dekady, a jego (...) >>>

Czytaj więcej

Przygoda z Włoszką

Tak to się u nas przyjęło, że jak coś kompletujemy wokół siebie to są to zwłaszcza rzeczy i doświadczenia niezbędne, praktyczne, potrzebne. Dużo rzadziej kryterium wyboru jest spontaniczność, głupia przyjemność, (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 19

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum