Polski konsument odpowiedzialny na niby
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 3(167)2018 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 167
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejCo piąty Polak w ostatnim półroczu zmienił pracę, co czwarty - zmienił stanowisko. Rotacji pracowników może być więcej, bo ponad 1/3 Polaków rozważa zmianę pracy w ciągu pół roku. Co (...) >>>
Czytaj więcejZ danych OECD wynika, że pod względem automatyzacji produkcji Polska nie tylko odstaje od rozwiniętych gospodarek na świecie, ale również od swoich sąsiadów. Liczba robotów na tysiąc pracowników (...) >>>
Czytaj więcejDo 2021 roku liczba użytkowników smartfonów i telefonów komórkowych wzrośnie globalnie do poziomu 5,5 miliarda, a to oznacza że będzie ich więcej niż kont w bankach (5,4 mld), domów (...) >>>
Czytaj więcej"Klient nasz pan" - to powiedzenie wydaje się być znane każdemu\npolskiemu przedsiębiorcy. Wydaje się... bo tymczasem rzeczywistość bywa różna. >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego, czy nieruchomość należąca do przedsiębiorstwa jest wykorzystywana przez nie we własnej działalności, czy też wynajmowana zewnętrznym najemcom\n- można ją wykorzystać do poprawy płynności oraz (...) >>>
Czytaj więcejZa pomocą wystandaryzowanych wskaźników finansowych każdy przedsiębiorca może w prosty sposób ocenić kondycję finansową własnej firmy. Spróbuję podsumować prezentowane wskaźniki i w sposób (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum