Czym jest employer branding
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 9(197)2020 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 197
Firmy, które dbają o wizerunek wśród swoich pracowników, budują sukces na wiele lat. Lojalni i utożsamiający się z produktem lub usługą pracownicy to drogocenny potencjał. Równie ważne (...) >>>
Czytaj więcejKredyt dla firm ułatwia rozpoczęcie działalności i wspiera jej rozwój. Stanowi także pewne obciążenie dla przedsiębiorstwa. Dlatego przed podjęciem decyzji istotne jest szczegółowe zapoznanie się z (...) >>>
Czytaj więcejPrawie 300 tys. nowych jednoosobowych działalności gospodarczych rozpoczęło swoją przygodę w 2019 roku. Oznacza to, że nadal jest to najpopularniejsza forma prowadzenia firmy. Jednak z roku na rok coraz więcej przedsiębiorców (...) >>>
Czytaj więcejDla zdecydowanej większości firm kluczem do przetrwania drugiego kwartału 2020 stała się kwestia elastyczności i szybkości adaptacji do nowych okoliczności. Nie odkryję Ameryki, twierdząc, że widocznym od pierwszych (...) >>>
Czytaj więcejJednym z najważniejszych tematów obecnie poruszanych jest nowa forma komunikacji w związku z epidemią Covid-19. Najczęściej uwaga skierowana jest na zagadnienia edukacyjne, ale w tle bardzo często przewijają (...) >>>
Czytaj więcejPandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednim wydaniu Gazety MSP podkreślałem wagę innowacji, nie tylko w czasach pandemii. Dzisiaj pokażę ci jak budować markę opartą o wartości – najważniejszą rzecz, jaką możesz mieć w swojej firmie. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum