Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 10(210)2021 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 210
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcejTemat sygnalistów zyskuje ostatnio na popularności w związku z unijną dyrektywą 2019/1937, potocznie zwaną „dyrektywą o ochronie sygnalistów”. Właśnie trwają prace nad polską ustawą w tym (...) >>>
Czytaj więcejWiele mówi się o atrakcyjności inwestycji w fundusze VC, które średnio dają kilkunastoprocentowe zwroty rocznie. Mało z kolei o fakcie, że większość inwestorów tylko traci pieniądze, bo zarabiają (...) >>>
Czytaj więcejPrzejście na zwolnienie chorobowe po utraceniu stanowiska pracy jest bardzo częstym zjawiskiem i stanowi około 60 proc. przypadków wśród pracowników będących w okresie wypowiedzenia. Na niezwykle (...) >>>
Czytaj więcejW I połowie 2021 r. najwięcej wniosków uchodźczych złożyli w Polsce obywatele Białorusi, Rosji, Afganistanu, Ukrainy i Turcji. Część z nich, po otrzymaniu pozytywnej decyzji i statusu uchodźcy, będzie miała (...) >>>
Czytaj więcejW praktyce doskonała komunikacja niemalże nie istnieje. Odbiorca informacji rzadko od razu rozumie intencje i słowa nadawcy dokładnie tak, jak on sam. Nie uciekniemy jednak od tego procesu, bo właśnie na komunikowanie (...) >>>
Czytaj więcejKiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum