Zapomnij o bólu głowy
Samochód w firmie spełnia wiele funkcji – może być narzędziem pracy reprezentantów handlowych, czynnikiem motywacyjnym czy też elementem wizerunku firmy, ale najczęściej łączy wszystkie te funkcje. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 9(77)2008 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 77
Samochód w firmie spełnia wiele funkcji – może być narzędziem pracy reprezentantów handlowych, czynnikiem motywacyjnym czy też elementem wizerunku firmy, ale najczęściej łączy wszystkie te funkcje. >>>
Czytaj więcejWedług wyników tegorocznego badania Barometr CVO, przeprowadzanego na zlecenie Grupy Arval, struktura finansowania zakupu samochodów firmowych w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach jest bardzo (...) >>>
Czytaj więcejZe względu na szeroką ofertę sprzętu na rynku o podobnej klasie, zadaniem osoby odpowiedzialnej za decyzje zakupowe w przedsiębiorstwie jest nie tylko zakup urządzenia, ale przede wszystkim dobór właściwego (...) >>>
Czytaj więcejRobiąc drobne zakupy, z reguły dokładnie sprawdzamy ceny. Jednak decydując się na poważne inwestycje, często działamy odwrotnie. Rządzą nami emocje i w dużej mierze sugestie naszego doradcy. Znacznie łatwiej jest (...) >>>
Czytaj więcejFirma Lenovo wprowadziła do oferty produktowej w Polsce nową serię notebooków IdeaPad przeznaczoną dla użytkowników indywidualnych. Trzy notebooki IdeaPad: Y730, Y530 i U330 uzupełniają portfolio (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum