Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 6(86)2009 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 86

Halo, słucham, proszę śmiało...

Wiemy już jakie korzyści daje nam stosowanie marketingu bezpośredniego i jak przygotować się do stworzenia własnego call center. Teraz przyszedł czas na własny mailing i dział telemarketingu. Omówię też najczęściej (...) >>>

Czytaj więcej

Muzyka. To się opłaca

W wielu lokalach usługowych odtwarzana jest muzyka. Melodia puszczana w restauracjach, barach czy salonach fitness poprawia nastrój gościom i jest ważnym elementem dla tworzenia klimatu danego miejsca. Jednak (...) >>>

Czytaj więcej

Rynek w kryzysie

Od momentu, w którym pojawiły się doniesienia o kryzysie, można zaobserwować mniejszą mobilność pracowników i ich malejące zainteresowanie zmianą pracy. Zauważalny jest ogólny spadek liczby (...) >>>

Czytaj więcej

Oni budują przyszłość firmy

Powszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>

Czytaj więcej

Efekt domina w biznesie

Małe i średnie przedsiębiorstwa są szczególnie narażone na ryzyko utraty płynności finansowej. Na skutek kryzysu tradycyjne źródła ryzyka niosą większe zagrożenie upadłością. Zarządzanie ryzykiem, (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 25

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum