Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 4(96)2010 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 96

E-biznes

Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>

Czytaj więcej

Pozycjonowanie stron WWW

Jeśli sprzedaż usług internetowych porównać do sprzedaży domu, to pozycjonowanie byłoby zgłoszeniem oferty do wyspecjalizowanego pośrednika. Wystawca wie, że dom jest na sprzedaż, jednak sedno skuteczności (...) >>>

Czytaj więcej

Firma w Internecie

Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 29

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum