Komunikacja idei
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcej
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejRóżne potrzeby – różne karty Rzadko analizujemy, jaki rodzaj karty nosimy w portfelu – a może się okazać, że firmową kartę Visa moglibyśmy lepiej dopasować do potrzeb naszej firmy. Płacąc (...) >>>
Czytaj więcejRok 2011 jest jednym z ostatnich, w którym firmy mogą aplikować o dotacje unijne w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych oraz programów na szczeblu krajowym. Podobna sytuacja odnośnie możliwości (...) >>>
Czytaj więcejPodatnik VAT dokonując sprzedaży towaru czy usługi musi liczyć się z sytuacjami, gdzie nabywca – pomimo wcześniejszego zobowiązania – nie uiszcza zapłaty za dostarczony mu towar czy wykonaną usługę. (...) >>>
Czytaj więcejPolskie inwestycje na Ukrainie mogą zyskać na znaczeniu po liberalizacji przepisów ukraińskiego prawa podatkowego. Stawka podatku dochodowego od 2014 r. zostanie zmniejszona do 16 proc. >>>
Czytaj więcejNikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejTegoroczne lato – pomimo że upływa pod znakiem tlącego się kryzysu i szalejącego kursu franka – przyniosło nam kilka pozytywnie zaskakujących dla gospodarki wiadomości. Pod koniec lipca (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum