Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcej
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejCo oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejW czwartek, 20 stycznia 2011 r. warszawski hotel Hilton przeżył oblężenie ze strony dyrektorów finansowych, głównych księgowych i członków zarządów największych spółek z Polski (...) >>>
Czytaj więcejCzy coś nas może jeszcze zaskoczyć i zachwycić na tyle, żebyśmy pozostawali pod jego/jej wpływem przez długi czas? Nie myślę nawet o niewyobrażalnych nowinach technicznych, ale o zwyczajnym zachwycie i zauroczeniu... Odpowiadam (...) >>>
Czytaj więcejIstnieje kilka „złotych zasad”, które mogą być pomocne w osiągnięciu sukcesu zawodowego. Jedną z najważniejszych jest umiejętne zaplanowanie swojej kariery zawodowej. >>>
Czytaj więcejZmiany na rynku pracy dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jak wynika z analiz trendów rozwojowych poszczególnych branż, w najbliższym dziesięcioleciu czeka nas prawdziwa (...) >>>
Czytaj więcejZdobywanie informacji na temat pracownika zaczyna się już na etapie rekrutacji. Kandydat do pracy musi ujawnić potencjalnemu pracodawcy nie tylko podstawowe dane osobowe, jak imię, nazwisko, datę urodzenia, adres (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum