I Ty możesz zostać mecenasem!
Kiedy tradycyjna reklama nie przyciąga już klientów i jest za droga, a jej przekaz ginie w gąszczu ofert innych firm, należy poszukać nowego sposobu promocji przedsiębiorstwa. Pozytywny wizerunek (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Kiedy tradycyjna reklama nie przyciąga już klientów i jest za droga, a jej przekaz ginie w gąszczu ofert innych firm, należy poszukać nowego sposobu promocji przedsiębiorstwa. Pozytywny wizerunek (...) >>>
Czytaj więcejUświadomienie dłużnikowi, iż nieuregulowanie płatności może przysporzyć mu problemów, uniemożliwić transakcje z innymi kontrahentami lub utrudnić negocjowanie kredytu w banku jest dobrą metodą na zmobilizowanie (...) >>>
Czytaj więcejZgodnie z danymi Polskiego Związku Faktorów, obroty zrzeszonych firm wyniosły w 2007 r. 18,8 mld zł. Imponujący – 37-proc. wzrost w skali roku jest najlepszym dowodem na to, że faktoring jest na fali. (...) >>>
Czytaj więcejWalka z zatorami płatniczymi w naszym kraju wygląda niemal identycznie jak walka z piractwem komputerowym czy fonograficznym. Dopóki nie zaproponuje się tańszego legalnego rozwiązania, dopóty ludzie (...) >>>
Czytaj więcejPodstawowym czynnikiem determinującym rozwój przedsiębiorstwa są sprawdzeni i wiarygodni kontrahenci, którzy wywiązują się z zobowiązań płatniczych na czas. >>>
Czytaj więcejProwadząca program: Katarzyna Karpa-Świderek, korespondent giełdowy TVN CNBC BIZNES Goście: Jerzy Bartnik, Prezes Związku Rzemiosła Polskiego Tomasz Peplak, Redaktor Naczelny Gazety Małych i Średnich Przedsiębiorstw >>>
Czytaj więcejProszę, przyjrzyjmy się uważnie temu, co dzieje się w bardziej czy mniej bezpośrednim otoczeniu rządu polskiego. Właściwie niewiele. A jak porównamy obecną sytuację do początku ub.r., to moglibyśmy powiedzieć, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum